CONTACT
Bij vragen kun je contact opnemen met Monique. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 16.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 12.30 uur. Ons telefoonnummer is 0592-422928. Je kunt ook een email sturen naar [email protected]. Ik doe mijn uiterste best om je email zo snel mogelijk te beantwoorden.
In mijn magazijn is een showroom ingericht, je bent hier uiteraard van harte welkom. Ik werk hier op afspraak, dus bel of mail mij gerust als je langs wilt komen. Hier kun je de verschillende dekbedden en hoofdkussens bekijken en voelen. Ook is er een duidelijke uitleg en voorbeeld van de dekbedovertrekken met ritsen aanwezig. Onze showroom.
BESTELLEN
1) Wanneer je het product van je keuze hebt gevonden kies dan de knop Bestellen. Het product wordt toegevoegd aan de winkelwagen. In de winkelwagen kun je eventueel het aantal van de gekozen artikelen nog aanpassen. 2) Wanneer je klaar bent met winkelen kun je in de winkelwagen kiezen voor de gewenste betaalmethode, en een eventueel kortingscode invoeren. Hierna kun je verder door de knop Bestel deze artikelen te kiezen. Om je bestelling te kunnen verwerken en versturen hebben wij enkele persoonlijke gegevens van je nodig. Ook kun je hier nog eventuele opmerkingen of vragen kwijt met betrekking tot je bestelling, en dienen de Algemene Voorwaarden te worden geaccepteerd. 3) Wanneer je dit gedaan hebt krijg je een overzicht van je bestelling en de ingevoerde persoonlijke gegevens. Indien alles akkoord is, kun je kiezen voor definitief bestellen. Je order is nu bevestigd en je ontvangt hiervan van ons een bevestiging per email..
Het is zeker mogelijk om telefonisch een bestelling door te geven. Je kunt contact met ons opnemen op telefoonnummer 0592-422928. Nadat je telefonisch je bestelling hebt doorgegeven, ontvang je van ons een bevestiging en een factuur. De bestelling zal worden verstuurd zodra we de betaling hebben ontvangen..
Als je jouw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Indien mogelijk kunnen wij de bestelling dan voor je aanpassen. Omdat wij graag willen dat je je pakket zo snel mogelijk ontvangt, is het bestelproces volledig geautomatiseerd. Het kan dan ook voorkomen dat wij niets meer aan de bestelling aan kunnen passen. In dat geval zullen wij overleggen hoe we dit het beste op kunnen lossen.
BETALEN
Bij Dekbedovertrekken & Zo kun je betalen middels IDEAL, Klarna, Paypal, in 3 termijnen met In3, Creditcard, KBC, Bamcontact, Belfius, Fashioncheque, VVV Giftcard en de YourGift kaart. Uitgebreide informatie betaalmethodes
Dekbedovertrekken & Zo garandeert je veiligheid als je winkelt via internet. Je gegevens worden versleuteld verstuurd en worden nooit aan derden verstrekt.
Bij Dekbedovertrekken & Zo kun je ook met de Fashioncheque, VVV Gift kaart en Your Gift betalen. Daarvoor heb je de code nodig die achterop de kaart staat. Bij de betaalmethode kun je aangeven dat je je bestelling wilt voldoen met je cadeaukaart. ( Let op : Je code dien je niet in te voeren kortingscode ) Nadat je je gegevens hebt ingevoerd krijg je een overzicht van je bestelling. Indien alles klopt kun je kiezen voor kopen. Hierna verschijnt het betaalscherm voor betaling per Cadeaukaart en kun je de code invoeren, waarna bij voldoende krediet op je Cadeaukaart de betaling wordt afgerond. Een deelbetaling met de cadeaukaart ( waarbij een restbedrag overblijft) wordt aangevuld met een IDEAL betaling.
Juni 2020 is de Europese anti-witwasrichtlijn AMLD5 in de Nederlandse wetgeving geïmplementeerd in de Wwft (Wet ter voorkoming van witwassen en financiering van terrorisme (Wwft). De invoering hiervan heeft impact op het accepteren van een aantal cadeaukaarten, waaronder de VVV Cadeaukaart, omdat deze gezien worden als ‘elektronisch geld’ (EGI) en vallen onder de werking van deze wet. Met ingang van 1 juli 2020 mag het deel van de transactie van de VVV Cadeaukaart niet meer zijn dan €50. Uiteraard kan de klant het resterende deel van de transactie betalen met iDeal.
Je kunt meerdere Cadeaukaarten inwisselen. Nadat je de eerste Cadeaukaart hebt ingevoerd, kun je dit nog een keer herhalen. Je kunt nu de code van de andere kaart invoeren en weer kiezen voor toepassen. Indien er nog een restant dient te worden voldaan, dan kan dit middels IDEAL.
Het is helaas niet meer mogelijk om je bestelling onder rembours te ontvangen. Wel kun je gebruik maken van Klarna Achteraf Betalen, je ontvangt hierbij eerst je product en kunt dan binnen 14 dagen na ontvangst betalen.
VERZENDEN EN BEZORGEN
Wij versturen alle bestellingen binnen Nederland zonder verzendkosten.Voor Belgie en Duitsland rekenen wij € 4,95 verzendkosten. Uiteraard is het ook mogelijk om naar andere landen te versturen. De verzendkosten zijn per email op te vragen bij [email protected]
Ja, wij kunnen in principe naar alle landen versturen. Hiervoor is het wel van belang dat dit middels wet en regelgeving ook realiseerbaar is. Wij rekenen hiervoor echter wel een toeslag voor verzendkosten. Je kunt per email navraag doen wat de verzendkosten bedragen.
Op iedere productpagina staat, onder de knop winkelwagen, de verwachte levertijd van je product aangegeven.
De producten van mijn webshop zijn op meerdere locaties opgeslagen. Het kan dus zijn dat je je bestelling in meerdere pakketten en van verschillende vervoerders ontvangt. Je ontvangt echter van elke levering een afzonderlijke Track en Trace.
RETOURNEREN
Wil je graag een ander artikel ontvangen? Je kunt het artikel retour sturen, en een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop. Wij storten het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk na ontvangst, doch uiterlijk binnen 14 dagen, terug op je rekening. Een terugbetaling vindt altijd plaats op het betaalmiddel waar de betaling mee is gedaan.
Retourneren binnen Nederland is kosteloos mogelijk. Middels de link Retour aanmelden kun je je retour bij ons aanmelden en wanneer deze is goedgekeurd ontvang je het pakketlabel per email, en kun je deze uitprinten. Uitgebreide informatie over het herroepingsrecht kun je bekijken op : Herroepingsrecht.
De dekbedovertrekken en hoeslakens van Dekbedovertrekken & Zo zijn zo transparant mogelijk verpakt om de consument in staat te stellen het dekbedovertrek en hoeslaken goed te kunnen beoordelen in de verpakking. Dekbedovertrekken en hoeslakens mogen dan ook niet uit de verpakking worden gehaald. Dekbedovertrekken & Zo staat toe dat de verpakking wordt geopend zodat de consument aan de bovenzijde van de verpakking kan voelen hoe het materiaal van het beddengoed aanvoelt, het beddengoed kan hierbij gewoon in de verpakking blijven. In veel fysieke winkels kun je beddengoed niet retourneren indien het uit de verpakking is geweest. Op de pagina retourneren en herroepingsrecht kun je alle retourvoorwaarden nalezen en hoe je een artikel aan ons kunt retourneren.
Wanneer wij je retour hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je hierover van ons een email. Het aankoopbedrag zal dan binnen 14 dagen teruggestort worden op dezelfde betaalmethode als waarmee de bestelling is betaald.
GARANTIE
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Wij vinden het belangrijk dat je als klant tevreden bent over onze service en producten. Het kan natuurlijk altijd voor komen dat er fouten gemaakt worden in je bestelling of dat er fouten in de stof zitten. Dit is heel vervelend, maar helaas nooit helemaal te voorkomen. Mocht er iets zijn met een van onze producten , of ben je niet tevreden over onze service, dan horen we dit natuurlijk graag. Je kunt je klacht per email aan [email protected] laten weten , en wij zullen dan binnen 5 werkdagen contact met je opnemen om samen tot een goede oplossing te komen. Bent je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die je kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/.Wij nemen vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.
REVIEWS
Wanneer een klant een aankoop heeft gedaan in mijn webshop, vraag ik deze enkele dagen na ontvangst van hun bestelling of zij misschien een review willen schrijven over hoe zij hun aankoop ervaren. Op deze manier kunnen klanten hun ervaringen met elkaar delen en helpt het nieuwe klanten bij hun overweging om een bepaald product in mijn webshop aan te schaffen. Hoe worden de reviews verzamelt: Klanten ontvangen 8 dagen na de levering van hun bestelling een email met de vraag of zij mijn webshop willen beoordelen. Dit wat je moet weten over de reviews op Dekbedovertrekken & Zo: De reviews worden verzameld via Feedbackcompany. Alleen klanten die een bestelling hebben ontvangen worden uitgenodigd om een review te schrijven. Wij tonen de hele review, ook wanneer deze (deels) negatief is. Het review beleid van Feedbackcompany is hier terug te vinden.